Loppi blogbag - Vårpepp

2015



 
En rykande ny blogg startar jag med ett rykande hett inlägg. Nämligen recensionen av Loppi Blogbag vårpepp.
Innehållet här var verkligen UNDERBART! Helt i min smak. 
 
Innehållet var:
 
Yves Rocher Botanical Expertise, Hair Rinsing Vinegar, " En väldoftande hårskölj med ekologiska hallhon för ny,frisk glans. Kalkrester i vattnet gör håret matt och trist. Hallonvinäger med sitt låga pH.värde avlägsnar dessa rester och ger håret en härlig glans och läcker doft." 
 
Så tycker jag: WOW, doften är helt underbar! Vet inte om mitt hår är glansigare än innan, men det doftar garanterat godare! & den är värd att använda enbart för det. Skulle jag få glansigare hår på köpet so JA TACK! 
 
Yves Rocher Hydra Vegetal " Innovation skönhet från växtriket. En underbar krämig, djupt återfuktande 24-timmarscréme som har utvecklats specifikt för normal till torr hud med sav från växtriket som kapsalr in fukten. Fukten tränger ned på djupet,genom överhudens alla lager- även de mest uttorkade. Resultatet är en fylligare, väl återfuktad hud som utstrålar skönhet."
 
Så tycker jag: Denna krämen har jag redan hunit prova sedan tidigare & det är en ny favorit hos mig iallafall! Den gör underverk för huden och jag känner mig verkligen färsch. 
 
Edet Ultra Soft "Perfekt balans av styrka och mjukhet, som skämmer bort även den mest känsliga hud. Ett mjukt men starkt 3 lags toalettpapper som skämmer bort din hud. Med Edet % tra Soft behöver du inte komprommisa mjukhet med tillförlitlighet. Dermatologiskt testad, perfekt även för den mest känsliga hud."
 
Så tycker jag: Finns inte så mycket att säga mer än att det är mjukt. Tycker varken de är bättre eller sämre än mitt nuvarande papper så mycket här kommer handla om pris. Vilket jag tyvärr inte har uppgifer om.
 
RFSU Easy Shavin´ " är en mjukgörande rakgel med glideffekt. Easy Shavin´ är genomskinlig och löddrar inte- för att du ska se var du rakar dig. Den gör det lättare för rakbladet är glida över huden utan att skada den vilket gör din rakning behagligare på hela kroppen. Passar bäst i duschoch med rakhyvel" 
 
Så tycker jag:  Kanon bra, har inget annat att säga. Perfekt att den är doftfri också för jag löddrar gärna in mig i tvål sen. Känns mild mot huden & perfekt att den är genomskinlig.
 
RFSU Nice n' cool "motverkar röda prickar och ger återfuktande svalka efter rakning. Den är särskilt anpassad för intimrakning, med milda ingredienser för känslig hud men samtidigt med rätt effekt men fungerar bra på hela kroppen." 
 
Så tycker jag: Den här produkten är den jag provat minst. Bara 1 gång faktiskt, den känndes mild & svalkande mot huden & verkar göra de den ska. Ska absolut ge den fler chanser! 
 
Friggs riskakor Linfrö & Rosmarin  samt  Hampafrö & Svartpeppar. "Frigga klassika riskakor kommer nu i helt ny tappning; tunna och krispiga med superfrö och naturens egna smaksättare. Friggs Riskakor med superfrö är extra tunna,smakrika och innehåller endast naturliga ingredienser. Innehåller 90% fullkornsmajs men ävne råris, vilket gör riskakorna extra fiberrika. Riskakorna är nyckelhålsmärkta. Linfrö använda traditionelt för sina positiva effekter för magen och sitt innehåll av nyttiga näringsämne, framför allt omättadefetter men också kostfiber, proterin oh mineraler. Hampafrö är egentlgien en frukt som innehåller ett frö . Mathampa är en god källa till 18 olika aminosyror, inklusive alla essentiella, och är följaktligen en bra vegansk proteinkälla. Hampafröet innehåller också hög halt av fleromättade fettsyror. 
 
Så tycker jag: Perfekta mellanmålet. Gillar båda smakerna men då jag har en kärlek svartpeppar så är den lite min favorit. 
Perfekt med lite keso på. MUMS ! 
 
DVD Pingvinerna " Dreamworks Animation's topphemliga fen-tastiska från Madagaskar hemmabion! De är söta,de är goa och de är tillbaka! Skaparna till Madagaskar visar i denna galna film att fåglar kan vara de perfekta spionerna. Ett team av superspioner slår sig samman med Nordanvinden för att rädda världen. Ett hysterisk roligt globtrotter-äventyr som hela familjen kommer älska!" 
 
Så tycker jag:  Se den, helt underbar! Vi är två vuxna här hemma men vi skrattade ikapp ändå!
 
 
 
 
 
 
 



Julia Wisniewska

http://wisniewskajulia.devote.se

Vad kul med lite recensioner!:)


Helena

http://www.imakeyousmile.se/

Har testat YR's hair rinsing vinegar och håller med, den doftar fantastiskt! :)


S A N N A

http://zinja.se

Vad bra recensioner:)


MALIN

http://malinkirstine.se/

Kul med lite nya produkter :) Hoppas du gillar dom!


MALIN

http://malinkirstine.se/

Nu är vinnaren dragen i min tävling tillsammans med Personlig Almanacka :) In och kika om det blev du! Kram


Niiinis

http://www.niiinis.se

Grattis! Du vann kuddfodralet hos mig. Var vänlig mejla mig på [email protected], din adress och fullständigt namn.

Kram Nina ♥


Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

http://domkallarmighannes.com


Hej!Är du som jag dålig på att komma på bra och hälsosamma mellanmål och snacks?
Då har jag tävlingen för dig!
Du kan just nu vinna en månads fri prenumeration med sändning varje vecka från Fikabox.se
Kolla in tävlingen här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/09/tavling-vinn-en-fikabox-i-veckan-i-4.html


Jag kör även en tävling i samarbete med CCS Healthcare tävlar jag ut två kit med Oliva by CCS produkter till två lyckliga personer.
Kolla in där här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/09/tavling-vinn-ett-kit-med-oliva-by-ccs.html#.Vfl-bZ3tmko
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag!
Kram Joanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?