Loppi Blogbag

2016



 
Fick hem en härlig Loppi blogbag att testa. Tyvärr fattades där 2 saker i min som de skulle skicka ut men som jag inte fått än. Men det gör inget för innehållet jag fick var superbra!
 
Safari Kvar från Yoplait - Supergod och krämig och uppskattades både av mig och de små provsamkarna. 
 
Chicken Tanga från Old el Paso.- Väldigt god och kul med lite annat än bara taco. Den var väldigt kryddig vilket vi båda uppskattade.  Denna nya finns också som "Pork al Pastor" och "Baja Fish"
 
Nature Rengöringsgel från Dermosil - Doftar...underbart. Känns som en ny favorit då den känns väldigt bra mot huden och inte uppleves som utorkande. 
 
Snobben film - Har velat se den & nu har jag fått gjort det. haha Väldigt bra film, har saknat Snobben sen jag var liten .
 
 
 



milina.blogg.se

http://milina.blogg.se/

Rolig idé! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?